Εικόνα από ε.

Δάχτυλα αισθητήρες που αγγίζουν και κομματιάζουν ψυχές.

Γλώσσα έτοιμη για μια μεγάλη εξομολόγηση και νους που συγκρατεί τα πάθη.

Τα αστέρια σήμερα έχουν διαφορετική όψη,

και εγώ χάθηκα στο φως του φεγγαριού.

Πλησιάζω αργά την φωτιά του έρωτα μα διστάζω να κάνω την αλλαγή.

Τσακίζω πέτρες και προσπερνώ βουνά και δρόμους.

Μπροστά στην πόρτα σου τραγουδώ το πιο γλυκό τραγούδι

Χορεύω τον χορό του έρωτα με μία απελπιστική νότα στην ατμόσφαιρα.

Ξάφνου τα σύννεφα και η ομίχλη φεύγουν.

Ανοίγεις προσεκτικά τα χέρια σου και προσγειώνομαι στην αγκαλιά σου.

Αυθόρμητο μυστικό βγαίνει από μέσα μας και κάτι σαν να αλλάζει γύρω μας.

Φοράμε φτερά αφοσίωσης και κρατάμε ο ένας τον άλλο στο σχοινί που ισορροπούμε.

Με προσοχή περπατάμε, χωρίς κανένα φόβο να πέσουμε.

Οι ζωές μας έχουν γεμίσει ελπίδα και πορφυρά αισθήματα.

Απλώνουμε τα χέρια μας να αγγίξουμε ο ένας τα μαλλιά του άλλου ,

μα καταφέρνουμε να αγγίξουμε τις ψυχές μας.

Σε αυτόν τον χορό του έρωτα η ανασφάλεια δεν έχει θέση.

Ξάφνου, όλα σταματούν και τα βλέμματά μας συναντιούνται έτσι όπως δεν έχουν ξανά συναντηθεί.

Η μουσική σταματά.

Η φλόγα γίνεται πιο έντονη και τότε μοιραζόμαστε στο ηδύποτο του έρωτα που επισφραγίζει την αγάπη.

Με τον αέρα να μας χτυπά την πλάτη,

οραματιζόμαστε ένα μέλλον δίχως δάκρυα και δίψα.

Χάρισέ μου ένα αθώο άγγιγμα και ξεστόμισέ μου την πιο τρυφερή κουβέντα.

Πρώτη φορά που νιώθω ζωντανή,

που αφήνω το μέλλον να με ορίσει δίχως να έχω αμφιβολία για αυτό.

Αυτό που μου αρκεί είναι η όψη σου και η δύναμή μου να σε αγγίζω.

Τι λες, πάμε μια βόλτα σε μια άλλη ζωή;

Κοίτα, τα αστέρια έχουν διαφορετική όψη σήμερα

Καταχνιά

Σχολιάστε